Hejj- Haj! ?

2010.03.30. 17:55

 Ma mentem haza az iskolából és elmentem  a most újonnan nyílt fodrászat előtt.

Ekkor a szél belefújt a már nagyon hosszú fru-frumba és az útirányomat hírtelen  a fodrászatba vezettem. 

5 percel később már tudtam , hogy ma 4kor már más fejem lesz!

Igen, én így hírtelen szoktam dönteni a fodrászat szempontjából.

Amúgy valami rohadt drága ( 1500 Ft- csak  a fru-fru) de megéri. A csaj nagyon szimpi és még a hajamat is kivasalta.

Nagyon jó lett!!!

Ahogy hazaértem gyorsan csináltam pár képet Nektek kedves olvasók (hányan vagytok???)

Nem  a legjobb,de talán elmegy... :S

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://rin-chan.blog.hu/api/trackback/id/tr961881571

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Káin a kigyó 2010.04.13. 16:13:07

Káin a kígyó fia írta...

Tisztelt Blogíró!

Elnézést a zavarásunkért és hogy spameljük magunkat, de szeretnénk minél több körben elterjedni.

Tudjuk ez egy erőszakos formája a terjedésnek, de mivel félünk, hogy írásaink elvesznek a semmibe arra gondoltunk egy commentben népszerűsítjük kis blogunkat, reméljük ezzel nem bántunk meg!

mortemaeternus.blogspot.com/

egy olyan oldal, ahol a film, könyv, versajánlók mellett, saját versek, álmok és gondolatok is jelen vannak.

Jelenleg 4 szerkesztő ír különböző témában, jó részt átszövi az okkult hangulat és miszticizmus , de minden más témára is nyitott, mint például street art, képregények és még sorolhatnám! A szerkesztők magukról kifigurázó képregénnyel is kedveskednek az olvasóknak :).

Reméljük felkeltettük érdeklődésedet és olvasni fogsz minket! Bátran kommentelj nekünk, hiszen várjuk a visszajelzést!

Ha zavartunk elnézést kérünk és a spamelés miatt is!

Kellemes blogolást és olvasást továbbra is!
süti beállítások módosítása